Reklamacje i Zwroty

Ragulamin Reklamacji

  1. Definicje
    • “Sprzedawca” oznacza XMC Good Solutions z siedzibą w Kołobrzeg ul. Myśliwska 19/7, NIP 6711538783.
    • “Klient” oznacza osobę fizyczną dokonującą zakupu produktów oferowanych przez Sprzedawcę.
    • “Produkty” oznacza towary dostępne w ofercie sklepu.
  2. Zakres i Terminy Reklamacji
    • Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu.
    • Reklamacje są akceptowane w przypadku wad fizycznych produktu lub niezgodności z zamówieniem.
  3. Procedura Reklamacji
    • Reklamację należy zgłosić na piśmie, w tym opisując wady produktu, wadliwy produkt oraz załączając dowód zakupu (pobierz formularz reklamacji).
    • Reklamacje można zgłosić poprzez e-mail na adres: office@xmc.pl lub za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie internetowej sklepu.
    • Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od jej zgłoszenia.
  4. Odpowiedzialność
    • W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego produktu lub dokonania zwrotu środków na konto Klienta.
  5. Ograniczenie Odpowiedzialności
    • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego stosowania produktów.
    • Reklamacje nie będą rozpatrywane w przypadku uszkodzeń spowodowanych przez Klienta.
  6. Postanowienia Końcowe
    • Regulamin reklamacji stanowi integralną część regulaminu ogólnego sklepu CBD.
    • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.

Regulamin zwrotów

  1. Definicje
    • “Sprzedawca” oznacza XMC Good Solutions z siedzibą w Kołobrzeg ul. Myśliwska 19/7, NIP 6711538783.
    • “Klient” oznacza osobę fizyczną dokonującą zakupu produktów oferowanych przez Sprzedawcę.
    • “Produkty” oznacza towary dostępne w ofercie sklepu CBD.
  2. Prawo do Zwrotu Towarów
    • Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.
  3. Procedura Zwrotu Towarów
    • Aby skorzystać z prawa do zwrotu towaru, Klient musi złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, zawierające informacje o produkcie, numerze zamówienia oraz swoich danych kontaktowych.
    • Formularz o odstąpieniu od umowy można złożyć poprzez e-mail na adres: office@xmc.pl lub za pośrednictwem formularza zwrotu dostępnego na stronie internetowej sklepu (pobierz formularz zwrotu).
    • Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu kwoty zapłaconej przez Klienta w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru z powrotem.
  4. Warunki Zwrotu Towarów
    • Towary muszą być zwracane w stanie nienaruszonym, nieuszkodzonym i w oryginalnym opakowaniu.
    • Klient ponosi koszty zwrotu towarów.
  5. Wyjątki od Prawa Zwrotu
    • Prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku produktów spożywczych lub produktów, które ze względów higienicznych nie nadają się do zwrotu.
  6. Odpowiedzialność
    • W przypadku stwierdzenia wadliwości lub niezgodności z zamówieniem, Sprzedawca zobowiązuje się do dokonania zwrotu środków lub wymiany towaru.
  7. Postanowienia Końcowe
    • Regulamin zwrotów stanowi integralną część regulaminu ogólnego sklepu CBD.
    • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.