Ragulamin Reklamacji
- Definicje
- “Sprzedawca” oznacza XMC Good Solutions z siedzibą w Kołobrzeg ul. Myśliwska 19/7, NIP 6711538783.
- “Klient” oznacza osobę fizyczną dokonującą zakupu produktów oferowanych przez Sprzedawcę.
- “Produkty” oznacza towary dostępne w ofercie sklepu.
- Zakres i Terminy Reklamacji
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu.
- Reklamacje są akceptowane w przypadku wad fizycznych produktu lub niezgodności z zamówieniem.
- Procedura Reklamacji
- Reklamację należy zgłosić na piśmie, w tym opisując wady produktu, wadliwy produkt oraz załączając dowód zakupu (pobierz formularz reklamacji).
- Reklamacje można zgłosić poprzez e-mail na adres: office@xmc.pl lub za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie internetowej sklepu.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od jej zgłoszenia.
- Odpowiedzialność
- W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego produktu lub dokonania zwrotu środków na konto Klienta.
- Ograniczenie Odpowiedzialności
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego stosowania produktów.
- Reklamacje nie będą rozpatrywane w przypadku uszkodzeń spowodowanych przez Klienta.
- Postanowienia Końcowe
- Regulamin reklamacji stanowi integralną część regulaminu ogólnego sklepu CBD.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.
Regulamin zwrotów
- Definicje
- “Sprzedawca” oznacza XMC Good Solutions z siedzibą w Kołobrzeg ul. Myśliwska 19/7, NIP 6711538783.
- “Klient” oznacza osobę fizyczną dokonującą zakupu produktów oferowanych przez Sprzedawcę.
- “Produkty” oznacza towary dostępne w ofercie sklepu CBD.
- Prawo do Zwrotu Towarów
- Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.
- Procedura Zwrotu Towarów
- Aby skorzystać z prawa do zwrotu towaru, Klient musi złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, zawierające informacje o produkcie, numerze zamówienia oraz swoich danych kontaktowych.
- Formularz o odstąpieniu od umowy można złożyć poprzez e-mail na adres: office@xmc.pl lub za pośrednictwem formularza zwrotu dostępnego na stronie internetowej sklepu (pobierz formularz zwrotu).
- Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu kwoty zapłaconej przez Klienta w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru z powrotem.
- Warunki Zwrotu Towarów
- Towary muszą być zwracane w stanie nienaruszonym, nieuszkodzonym i w oryginalnym opakowaniu.
- Klient ponosi koszty zwrotu towarów.
- Wyjątki od Prawa Zwrotu
- Prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku produktów spożywczych lub produktów, które ze względów higienicznych nie nadają się do zwrotu.
- Odpowiedzialność
- W przypadku stwierdzenia wadliwości lub niezgodności z zamówieniem, Sprzedawca zobowiązuje się do dokonania zwrotu środków lub wymiany towaru.
- Postanowienia Końcowe
- Regulamin zwrotów stanowi integralną część regulaminu ogólnego sklepu CBD.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.